11.10.2009

Teit minusta arvottoman
Teit minusta kaupallisen


Ei mun tunteita voi ostaa omakseen
Mikset voi vain pyytää anteeksi?


Miksi teet tästä näin vaikeeta?
Mikset vain anna olla?


En ymmärrä
En käsitä


Voisitko yhtään pahemmin loukata?

 

27.08.2009

Sun hymysi saa mut hymyilee
Sun sanat saa mut hymyilee
Sä saat mut hymyilee


Suhun luotan ja sua rakastan
En susta haluu irti päästää


Sä autat mua ongelmissani
Lohdutat mua murheissani
Tuet mua aina kun tukea tarvin
 

Sä olet mulle enemmän kuin ystävä
Sä olet mulle helvetin rakas


Sä toivottavasti pysyt myös rinnallani

 

29.03.2009

päivä päivältä itken enemmän verta
päivä päivältä minut revitään rikki
päivä päivältä sydämeni kuolee
lopulta minua ei ole
on vain tyhjä ruumis
ilman sielua

 

18.02.2009

Vihreä Kirja


kannessa kuvat
sivuilla tekstit
odottaa lukutoukkaa
tahtoo jonkun tarttuvan,
avaamaan sen
villeihin seikkailuihin
romanttisiin iltoihin
jokainen kirja eri paikkaan ui
omalla tavallaan elämää näyttää
 


Kirjoittajan kohtalo


tyhjä paperi
en kirjoitettavaa keksi
kynä kädessä
yksin istun
inspiraatiota odotan
mutta se ei tule


 

Muistot


muistatko riemut?
muistatko yhteiset hetket?
muistatko hauskat jutut?


kesät, talvet
yhdessä vietimme


aina tavatessa nauru soi
vatsa tuli kipeäksi
ilot, surut jaettiin
toisiamme ymmärsimme


kun en ääntäsi kuulla saa
sinua ajattelen
olet ainutlaatuinen
rakas


ystävä ihana